Kallt!

Usch så kallt det var ute idag, helt galet, tror inte riktigt man har hunnit vänja sig vi detta haha
Igår på jobb, sitter vi och myser med barnen, allt efter att dom vaknat, sitter med ett barn i mitt knä när min ena kollega utbrister: "Det snöar, ser ni barnen!" Jag trodde hon drev med oss, men icke! (kunde inte se fönstret)
 
Sen när jag skulle bege mig iväg på kvällen låg det till och med snö på bilarna och taken- jag är INTE nöjd! Snön får gärna komma PÅ JULAFTON möjligen lille julafton går bra ;)
 
Som sagt innan så startade vi denna lördagen med ett beök i min fiiiina lägenhet :)
Vardagsrummet!
 
Köket o hallen ;) Det bästa med den lägenheten var att när man hade gäster och man skulle fixa typ mat så var man ändå med fast gästena satt i soffan ;) urbra!
 
Sen begav vi oss upp i stan och gick en liten runda och då var där sådanhär trevlig underhållning:
 
haha alltså HUR kommer man på den anordningen? En hjälm med trumgrejs på, en dunk på ryggen som fungerade som en trumma som spelade om han rörde fötterna, så han skuttade runt som en tok :)
 
Gick inom "min" frisör (dvs sambons syster) och bokade en tid för detta slitna hår :)
 
Nu ligger vi i varsen hörna i soffan och bara degar, jag mår lite kasst och är inte alls nöjd, hade så mycket planer för kvällen :) men vi får väl se hur det blir :)
 
hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0