jullov!

Då har även jag inlett mitt jullov! Ledig till den 8 januari :) tjohooo
 
Så jäkla gutt! Och jag ska bara njuuuta o umgås med familj o vänner!
 
Idag har jag varit på ett av mina jobb, på en storbarns avdelning, jättekul, alla "mina små barn" är ju stora nu! Men det är kul o se att dom fortfarande kommer ihåg mig, trots att jag inte träffat dom på vääldigt länge!
Fick även chansen att jobba med min ena kollega som jobbade sin sista dag där idag, det var även henne jag jobbade med när jag inledde min karriär inom barnomsorgen :)
så det är lite tråkigt att inte jobba med henne mer men jag önskar henne all lycka till på hennes nya jobb! :)
 
Är helt slut i bollen nu och hade inte tänkt göra många knop till idag, förutom vakta soffan så det inte händer något med den ;)
 
Imorron är det dags för julklappsshopping och hoppas att jag hittar allt jag behöver :)


Kommentarer
Jacqueline

Snaaaaaart får vi veta resulatateeen :-/ spännande.... Fyyyy

Svar: nä usch, jag vill inte veta :(
Jessi

2012-12-20 @ 22:02:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0