Julgodis!

Sitter just nu och väntar på att mitt julgodis ska koka färdigt, hade varit mycket bättre om jag hade kommit ihåg var jag hittade receptet så jag hade vetat HUR länge det faktiskt ska koka haha
men det verkar som det kan bli gott, bara det blir rätt konsistens :)
 
Vi cyklade upp en runda i stan innan, jösses så mycket folk! Och knappt någon man kände haha
Men det var väldigt kallt kan jag meddela om ni inte varit ute idag :) Friskt och skönt, man vaknade iaf till liv :)
 
Ikväll kommer som sagt sambons syster och hennes sambo hit, även en kompis till sambon, undrar om han också ska julbaka? :)
En skön lördag med trevligt sällskap- ja jag gillar't! Bjöd även in en vän till mig men hon valde att jobba och tjäna lite extra pengar, förstår inte alls hur det kunde locka mer ;)
 
Nej men om man skulle ta o kolla hur det går med kolan, ha en fortsatt trevlig lördag på er alla!


Kommentarer
Linda

Ameeeen! Jag hade gärna kommit! Ni verkar ha haft en superhärlig kväll! :) Tror dock att det varit tungt att komma upp 6.30 imorse och jobba om jag varit med på alla dom glöggflaskorna ;) <3

Svar: haha ja det kanske hade varit kämpigt ;) men en var ju faktiskt alkoholfri iaf från början ;) vi saknade dig! har ju pepparkaksdeg i kylen ;)Hur hade ni det på ladys night?
<3
Jessi

2012-12-09 @ 19:36:43
URL: http://Www.ladylikestorock.se
Linda

Jassåå!! :) Ladiesnight var en succée! Nästa gång vill jag dock medverka som gäst istället ;)

Svar: Haha det förstår jag :)
Jessi

2012-12-16 @ 21:20:26
URL: http://Www.ladylikestorock.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0