juldagen

igår firades det jul hos mina föräldrar med hela tjocka släkten :)
Och som alltid när den släktet ses så blir det kaotiskt haha
Förra året var det bara jag, mina föräldrar, min farfar och min ena kusin o hans föräldrar, alltså sju personer. I år var vi 20! galet haha men betydligt trevligare får jag säga :)
 
Den här lilla busloppan hade tydligen tjatat i en vecka om att hon skulle sitta bredvid mig på julafton :)
 
sötnöten <3
 
Hennes pappa (min kusin) var inte fullt lika road haha
 
Hennes storasyster hade fullt upp med att busa med sina kusiner :)
 
 
Här pausar dom ut lite ;)
 
 
 
 
Idag skulle egentligen sambon o bror kallbadat men det blev inget, skönt att bara slappa i soffan faktiskt :)
 
Ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer
Jacqueline

Vilken liten sötnos :)Låter som att du har haft en bra jul :D Ni missade väl inte kalle Anka ;)

2012-12-25 @ 22:44:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0