JULAFTON!

oj oj dagen D är här, eller doppare dan som vissa hade sagt :)
 
 
 
 bror rör i grytorna :)
 
igår var vi hos mina föräldrar med bror o hans tjej, dom julbakde en del, jag gjorde som vanligt- satte mig bredvid o tittade på :)
 
  
full koncentration :)
 
vad sambon sysslar med vet ingen! :P
 
 
Vi skippade allt vad julmat heter och körde på tacos, i mängder och det var så himla gott!
 
så idag ska det mysas o tas det riktigt lugnt innan det är dags att bege sig till Oxie igen för julfirande delux!
 
Ha en riktigt härlig jul på er och var rädda om varandra!
 
GOD JUL!
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0