Irriterad!

Jag blir så himla irriterad, ännu en gång är tjejen som bor i min lägenhet sen med att betala hyra, det är inte jätteroligt att inte kunna betala in sin hyra i tid på grund av henne, jag har liksom inte 7000:- över för att ta den kostnaden också, hade jag haft det hade jag inte behövt hyra ut den!
Hon hävdar iaf att hyran är betald och pengarna dragna från hennes konto, så då är där inte mycket annat o göra än att vänta o hoppas att dom kommer in snart, för att ha minus på kontot en hel helg, långhelg dessutom är inte jätteroligt!
 
Ikväll kommer min familj hit på ett glas vin eller två sedan ska vi ut o äta på lilla torg, ska bli himla trevligt, men samtidigt lite ledsamt för det betyder att snart åker storebror och hans tjej hem och det har varit så himla mysigt och roligt att ha dom här! Men än är det ett par dagar kvar ;)
 
Så nu ska jag vila lite och börja göra mig klar för kvällens galaj :)
 
Ha en skön lördag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0