Greys!

Det bästa med onsdag är: GREYS! haha
Gillar den serien skarpt, trots att den "ballat ur" ett par gånger haha
Tror det är den enda serien jag verkligen följer, eller kanske inte, följer ju big bang också, urkul serie :)
 
Egentligen borde jag inte se någonting på tv alls, för jag borde verkligen PLUGGA!!!!
Tror jag har glömt allt! Skulle försöka berätta för sambon om vissa viktiga delar som vi fått höra kommer komma på tentan och jag har glömt det! P A N I K ! ! ! 
 
Imorron är det lucia och jag har inga lussekatter- skandal!
 
Nej nu är reklamen slut!
 
Hej då!


Kommentarer
Jacqueline

Oh det har jag också börjat se, fast är på 5e säsongen bara , då omaley precis dött och izzy e sjuk :-( du får INTE råka försäga dig om nåttnu.... Visst är mc dreamy och mc steamy asläckra ;-p

Svar: oj, DET var länge sedan, kommer knappt ihåg de avsnitten :)Men det var bra då med :) oj då ska jag alltså inte berätta hur det går för våra kära läkare? :P
äh behöver du ens fråga det?! ;)
Jessi

2012-12-12 @ 22:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0