Godmorgon!

idag är det redan fredag igen :)
 
Dags för ännu en arbetsdag denna veckan, idag ska jag till "mitt andra ställe" :)
Det enda dryga är allt asande på alla saker man behöver ha med sig, termobyxor, mössa, vantar, extra tröja, inneskor måste ju vara beredd om vi går ut under dagen :)
 
Fick ett mail från en av tjejerna (från jobb) om jag kunde jobba för henne idag där hon skrev att hon hade ringt till mig för att höra om jag kunde jobba för henne EFTER att en annan tjej på jobbet hade sagt: "ring Jessica, för jag vill jobba med henne" Så kul att få höra något sådant, värmer i hjärtat!
Kul att ha två ställe som jag verkligen trivs så bra på! :)
 
Nackdeleln med att börja sent o få sovmorgon är att jag måste hinna med att äta frulle hemma INNAN, det är inte riktigt min starka sida haha
 
Ikväll vankas det trevligheter, ska bli skojigt!
 
Ha en toppenfredag på er! <3


Kommentarer
Jacqueline

Åh va kul :-) ha en bra dag :-) <3

2012-12-14 @ 08:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0