GODKÄND!

jodåsåatt, det går bra nu, klarade literacy kursen, fick till och med riktigt trevligt omdöme, känns skit bra, framförallt som jag var inställd på att jag skulle behöva komplettera, sån himla lättnad :)
Glad är bara förnamnet just nu haha
 
Har precis kommit hem efter en snabb tur på bernstorp och outleten där, hittade urmycket billigt julgrejs, till exempel julgransbelysning för 29:- tjäning!!!
Får nog ta och lura med sambon dit en dag haha
 
Det var iaf trevligt att hinna träffa C och lilla E, alltför länge sedan vi sågs, fattar inte var tiden tar vägen! så stor lilltjejen har blivit, det är så kul o se och få följa utvecklingen :)
 
Borde egentligen plugga nu men det är inte så kul :/ tror jag har en massa annat att göra istället, städa kanske? eller röja i garderoben haha
 
hörs kanske sen igen :)


Kommentarer
Jacqueline

GRATTIS TILL OSSSS :D

Svar: tjohooo!!!! tänk så lite det krävs för att man ska bli så glad ;)
Jessi

2012-12-03 @ 14:55:02
Jacqueline

men eller huuuur! jag började seriöst nästan gråta av nervositet innan jag fick svaret hahaha ses i morgon snygging <3

Svar: haha du är för söt <3 det gör vi! ha det så bra så länge!
Jessi

2012-12-03 @ 15:59:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0