Frissan!

Dags att gå till frissan idag, så skönt att bli av med denna rishögen som sitter på mitt huvud ;)
Det bästa och sämsta är att det är sambons syster som är min frisör, det bästa för att hon är grym på det hon gör, så vet ni inte vart ni vill gå när ni behöver fixa er frisyr ring till Salong Edge på Östergatan i Malmö :)
Det sämsta är att vi träffar dom ganska ofta och jag är inte så snabba på att boka in någon ny tid när håret ser förjäkligt ut och hon är alltid så snygg i håret så man skäms lite haha
 
Så nu ska jag försöka göra mig klar och få i mig lite frulle, hur nu det ska gå till ;)
 
Ha en skön torsdag! oj så galet, att det redan är torsdag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0