FREDAG!

Då var det äntligen fredag igen och lite helg :)
 
Började urtidigt idag, så himla trött när klockan ringde, borde vara förbjudet att börja så tidigt ;)
Vi hade redovisning i skolan, på ett lite annorlunda sätt kan man säga, läraren var inte direkt med utan gick runt till våra olika grupper och lyssnade lite grann på oss, väldigt skön och avslappnad redovisning måste jag säga :)
Nu är det bara salstentan som oroar mig, måtte det gå vägen!!! :)
 
igårkväll åkte vi till sambons systers salong för att sätta ihop lite möbler, hon skulle ha lite hyllor i källaren så det var bara till att skruva o se glad ut :)
 
En glad frisör som försöker sig på att vara lika duktig som byggare bob ;)
 
Det var lätt värt allt slit, vi blev bjudna på Vapiano efteråt mmm så himla god mat där! Har ni inte varit där än? GÅ DIT!!!! :)
 
 
När vi sen kom hem var jag helt slut, men som alltid när man vet att man ska gå upp tidigt så kan jag aldrig somna, urstörigt!
 
Nu ska jag försöka vila lite innan jag ska möta upp en kompis i stan för lite aw :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0