Familjedag!

Blev tydligen en heldag i stan tillsammans med sambon o brorsan :)
Vi skulle egentligen bara upp o handla vin o mat till förrätten som vi ska ha ikväll :)
 
Väldigt mycket folk i stan idag, undra vad det kan bero på? ;)
Blev en trevlig fika på Café Mäster Hans, mycket trevligt.
 
Man kan nästan säga att vi har en riktig familjedag idag :)
Först träff med min bror och ikväll ska vi hem till sambons syster där även deras storebror kommer vara :)
Den enda som fattats är brors sambo, men hon kommer snart till Sverige och Malmö hon med. Ska bli så himla trevligt att få träffa henne igen, sist var i maj när dom kom hem för vår fest vi hade då!
 
Får ta o skärpa oss och börja spara lite pengar så vi kan komma och hälsa på dom också, gärna i något varmt o trevligt ställe, typ Singapore ;)
 
Nej dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för en helkväll med massa god mat (förhoppningsvis) och trevligt sällskap :)
Det tråkigaste är att jag missar min fina väns glöggmys, som sker i afton :(
Men jag är säker på att dom får det hur bra som helst utan mig (förstår att det blir svårt men...)  ;)
 
Ha en riktigt härlig o mysig lördagskväll på er allihopa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0