1:a advent!

oj vilken mysig 1:a advent det blev! Vaknade upp till ett vitt och härligt vinterväder, vi åt en god frukost och begav oss sedan upp till stan för en fika med sambons syster på Cafe Mäster Hans, så himla trevligt ställe, mysigt och bevarat det här gamla stuket!
Satt där en god stund och pratade strunt och mös sen gick vi en runda i vårt härliga vinterväder för att till slut hamna på mello yello på Lilla torg och avsluta med lite glögg, så himla gott och mysigt! Det är inte utan att man får lite julkänsla när man har en sådan här dag, kunde till och med sitta ute på mello och vad är mysigare än att sitta med en massa filtar runt sig och alla värmare på och givetvis lite varmt och dricka :)
 
  
 
hoppas ni haft en toppen 1:a advent dag ni med :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0