Fredag!

Alltså det känns verkligen inte som fredag, men urskönt att ha ett par dagar till och bara få vara på :)
Ska in o jobba på söndag, dom ringde även för att fråga tll nästa vecka så då ska jag också jobba :) Lite impad över framförhållningen, inget man är van vid, men väldigt skönt!
 
Har även hunnit med ett pass på gymmet idag! Sjukt nöjd och så skönt! Gick o sprang på bandet i intervaller, mjukstartade efter denna jul- o nyårs helg med 6,5 km, sjukt nöjd! :)
 
Även tittat lite på mina kommande examinationer och printat ner några nya ord, dock inte klar än och ingen aning om det är tillräckligt eller inte, men men det lär jag ju få besked på :)
 
I övrigt har det inte hänt så mycket idag, värsta stormen ute, blåser, regnar och är ruggigt kallt, så jag stannar här i soffan med mina mjuka inneskor och en filt på mig! :)
 
Ha en skön fredag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0